Arbejder fra hjemmet – Plan frem For når katastrofen eller tragedie opstår

Katastrofer eller familietragedier kan ramme familier i mange former-moder natur, sygdom og endda computerproblemer kan forårsage store problemer for din virksomhed. Har du en handlingsplan om hvordan du vil håndtere din hjemme-baseret virksomhed, hvis katastrofen skulle strike? Hvis ikke, du skal absolut. At have en plan sikrer, at du kan ikke kun holde din virksomhed kørende, men reducere stress, fordi du har allerede forberedt til det uventede.

Nedenfor er fire tips til at hjælpe dig med at håndtere det uventede.

1. arbejde omkring begivenhederne-dine kunder vil forstå så længe du kommunikere med dem. Være ærlig at tingene kan tage lidt længere tid end normalt, men holde dine kunder opdateret så ofte som muligt. Kommunikation er nøglen. De fleste mennesker vil forstå forsinkelsen, så længe de er klar over det. Hvis du kommer til det punkt, hvor du ikke kan arbejde eller ikke kan afslutte et projekt, men sikker på at være klare og ærlige om situationen og forsøge at gøre et arrangement, der vil være acceptabel. Også, lad dem vide så hurtigt som muligt, så de kan forberede. Vent ikke til sidste øjeblik at rådgive dem af et potentielt problem.

Hvis du kæmper på grund af et barn bliver syg, kan du prøve at arbejde, når barnet sover og ikke stress dig ud for at arbejde på andre tidspunkter. Lave en tidsplan for hvad der skal gøres, så du kan udrette så meget som muligt i disse tider.

2. må ikke være bange for at bede om hjælp – som mødre, er vi tilbøjelige til at føle, at vi skal kunne håndtere alt, hvad der er smidt på os. Desværre, dette er bare ikke altid tilfældet. Der er gange hvor vi har brug for at tillade os at bede om hjælp. Når en tragedie opstår, og du er simpelthen overvældet, finde nogen, hvem du har tillid til og bede dem om hjælp. Mange gange, kan bare at have nogen svar til kunder på dine vegne tage presset af skuldrene.

Giver mulighed for nogen til at hjælpe dig når det er nødvendigt kan også være opløftende at dem som de føler, de kan være en del af at hjælpe i en vanskelig situation. Så du skal ikke ‘ genert væk fra at lade andre vide. Vi alle fordel når vi arbejde sammen og hjælpe hinanden.

Når vores et – årige havde kirurgi håndtere ikke han den smerte medicin godt. Han var vågen det meste af to dage. I dette tilfælde vidste jeg god tid når operationen ville forekomme, men jeg havde ingen idé om hvad raskmelding ville indebære. Det var umuligt at arbejde mens han sov, fordi han ikke var sove. Jeg indså, at jeg ikke kun nødvendig hjælp business-kloge, men jeg havde brug for hjælp med ham så godt så jeg kunne få nogle resten. Mens det var ydmygende at indrømme, at jeg havde brug for hjælp, at jeg ikke kunne gøre det hele, viste det sig som en stor tid med familie, som vi ikke ville have haft, hvis jeg ikke havde bedt om hjælp.

3. forberedelse til værst – fordi vi aldrig vide, hvad fremtiden bringer, det er altid bedre at være forberedt. Som gamle ordsprog siger, “Bedre sikker end bedrøvelig.”

En af de bedste ressourcer til at hjælpe dig med at forberede er Home Office genopretningsplan: katastrofeberedskabet for Your Home Office af forfatterne Diana Ennen og Patty Gale. Denne e-bog dækker alle baser for at få en Disaster Recovery Plan på plads nu så hvis katastrofen rammer dit hjem virksomhed eller en nødsituation opstår, du er i stand at få din virksomhed tilbage op og kører hurtigt og gnidningsløst.

Ennen hedder, “i mit tilfælde, denne guide har været en lifesaver som bosiddende i South Florida. Jeg har forberedt otte store orkaner i de sidste to år med orkanen Katrina og orkanen Wilma påtage Broward County hvor jeg bor en fuldtræffer. Jeg var uden strøm i to uger med orkanen Wilma. Ikke havde jeg forberedt, ville mine klienter have lidt som ville min forretning.”

Gale kender også vigtigheden af denne bog at have boet i New York efter 9/11 og havde til opgave at udarbejde en lignende retningslinje for det selskab, hun arbejdede med på tidspunktet. Både kender vigtigheden i at sikre din virksomhed vil modstå hvad denne orkan eller enhver katastrofe (herunder et tyveri på kontoret eller ild) har at tilbyde.

4. få en Plan – der er tidspunkter, hvor livet bliver overvældende og du simpelthen ikke er stand til at udrette alt på egen hånd. Det er for disse tidspunkter, at du skal have nogle type af log over hvad du gør, og hvad der skal gøres. Holde et regneark med opgaver, som du gør, hvor ofte de er gjort og markere dem afsluttet som du kan. Opbevare en liste over adgangskoder i et sikkert sted. Sørg for at din familie (eller hvem kan hjælpe dig i løbet af denne tid) er i stand til at bære selv i tilfælde af at du er væk hjemmefra.

Hvis det er muligt, tog en person, som du har tillid til at gøre tingene, du gør hver dag (mindst de vigtigste ting), så når den uventede opstår du ikke vil blive fanget med bukserne nede.

Tragedie kommer i mange former og former, men hvis du er forberedt meget af unødvendig stress kan undgås. Når tragedien rammer, vil du blive fokuseret på de vigtige ting i livet, din familie og dig. Ved forudgående planlægning er du købedygtig lave altså.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *